KREM ŞANTİLİ PRATİK KURABİYE











Bazı durumlar vardır ya çok kısa sürede ve az malzeme ile bir şeyler yapmamız gerekir.Bence bu kurabiyeler tam o anlar için cankurtaran görevi görür.Hem pratik hem ekonomik hem de margarin ve tereyağ kullanmak istemeyenler için nefis bir lezzet...Ağızda kolayca dağılan, hafif ve harika bir dokuya sahip nefis kurabiyemizin tarifi:))



Malzemeler

* 1 Paket Krem Şanti (75gr)
* 1 Su bardağı sıvıyağ
* 1 Yemek kaşığı pudra şekeri
* 3 Su bardağı un

Yapılışı

Aslında yapılışı ile ilgili de söylenecek fazla bir şey yok diye düşünüyorum.Tüm malzemeyi karıştırıp, önceden ısıtılmış 190 derece fırında 15-20 dakika kadar pişirin. Üzerine pudra şekeri serperek servis yapın.Gerçekten bayılacaksınız.Ekonomik, pratik ve hafif bir kurabiye...Afiyet olsun.
Share on Google Plus

ADMİN: Alyaminahome

Mutfagimdan Lezzetlerimi sizlerle paylaşmak isteyen 3 çocuk annesiyim.Sizi zevkle sitemi takip etmeye teşvik etmek en büyük arzum.Burada olduğunuz için teşekkürler.....

5 yorum :

  1. ben bunu bir arkadaş da yedim.çok hoşuma gitmişti tadı.gerçekten lezzetli oluyor.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık güzel gözüküyor,pratik olması başka bi şahanelik

    YanıtlaSil
  3. maalesef hata var.3 bardak un fazla geliyor.2 bardak un yeterli.ya da 1 buçuk bardak sıvı yağ konulmalı.

    YanıtlaSil
  4. tarifi denedim çok güzel oldu tşkrler

    YanıtlaSil
  5. bende böyle yapıyorum pastane kurabiyesi gibi oluyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil