YILBAŞI DAVET SOFRASI

 
 
Yılbaşı Masa Düzeni
Yılbaşı Masa süsleme
Yılbaşı Sofrası Hazırlama 
 
 
Yılın en ışıltılı ayı şüphesiz aralık, ay boyunca ışıklandırılmış ve süslenmiş sokaklar, evler, ağaçlar ve vitrinler... Dilekler tuttuğumuz, hayaller kurduğumuz, mutlu olduğumuz, yeni başlangıçlara merhaba dediğimiz yılbaşı günü, sevdiklerimizin yüzünü güldürmenin de keyfi paha biçilmez. Hem de çok zor değil. Minik bir hediye, güzel bir söz veya onu mutlu edecek bir sürpriz...
 
Yeniyılı kutlayacağımız gün,  minik kuşum Zeynep Alyamina' ya bir sürpriz yapmak istedim. Ne yaparsam mutlu olur diye uzun uzun düşündükten sonra ona onu mutlu edecek tarzda, bir yılbaşı sofrası hazırlamaya karar verdim. Kızım okuldan gelmeden önce evde ne var ne yok döktüm ortaya sonuç aşağıdaki fotoğraflarını gördüğünüz sofra. Biraz ortalığı dağıttım ama kızımın onun için hazırlanan sofrayı gördüğündeki mutluluğu herşeye değerdi.
 
Aslına bakarsanız bu sofrayı 2012 yılının son günü hazırlamıştım. Fotoğraf arşivine bakarken karşıma çıktı paylaşmadan geçmek istemedim. Umarım yaklaşan yeniyılda da sevdiklerimizi mutlu edecek birşeyler yaparak mutlu oluruz. Sevdiklerinizle nice yeniyillara....
 
Bu arada daha önce hazırladığım YILBAŞI SOFRASINI görmek isterseniz buyrunuzzz



















Kızım için hazırladığım yılbaşı davet sofrasını beğendiyseniz sizleri yeni yılın ilk günü hazırladığım KAHVALTI SOFRAMa davet etmek isterim.:))
 
 
 
En güzel yılbaşı masası
Yılbaşı Masasında olması gerekenler


 
Share on Google Plus

ADMİN: Alyaminahome

Mutfagimdan Lezzetlerimi sizlerle paylaşmak isteyen 3 çocuk annesiyim.Sizi zevkle sitemi takip etmeye teşvik etmek en büyük arzum.Burada olduğunuz için teşekkürler.....

2 yorum :